Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Controleren van uw bestelling

Wij vragen u om bij ontvangst van uw bestelling het pakket te controleren. Onze medewerkers werken zeer nauwkeurig, maar het kan uiteraard voorkomen dat uw ontvangen producten niet overeenkomen met uw bestelling. Mocht dit het geval zijn, neem dan binnen drie werkdagen contact met ons op via e-mail: info@verpakkingenzo.nl. Wij zullen uw mail dan binnen zo spoedig mogelijk met een oplossing komen.

Maatwerk producten niet te retourneren

Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd, mits u alle artikelen terugstuurt. Wanneer u een deel van uw bestelling terugstuurt krijgt u de verzendkosten niet gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 9,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@verpakkingenzo.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Hoe moet ik mijn producten retourneren?

U moet uw retouren aanmelden in uw account. Hieronder vind u een stappenplan hoe dit in zijn werk gaat.

Stap 1: Open uw dashboard door te klikken op het poppetje rechtsboven in de hoek naast de winkelmand.

Stap 2: Ga naar het tabblad bestellingen links in de menubalk

Stap 3: Zoek de bestelling op die u (gedeeltelijk) wil retourneren

Stap 4: klik op de blauwe knop retourneren

Stap 5: Vul in wat u wil retourneren

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@verpakkingenzo.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.